juni 27, 2026

Onze eerste reis samen

De paasvakantie van vorig jaar was extra bijzonder: mijn vriendje en ik gingen voor het eerst samen naar het buitenland! Onze bestemming? Het sneeuwzekere en bruisende Sankt Anton am Arlberg in Oostenrijk. Niets test een relatie beter dan samen een berg afdalen, toch? 😉

Skiën in de voorjaarszon

Omdat we in de paasvakantie gingen, hadden we geluk met het weer. ’s Ochtends stonden we op strakke, harde pistes en ’s middags genoten we van de “firnsneeuw” (die lekkere zachte lentesneeuw) en een stralende zon.

  • De Arlberg: Dit skigebied is gigantisch! We hebben heerlijke tochten gemaakt en genoten van de moderne liften (sommigen hebben zelfs stoelverwarming, heerlijk luxe!).
  • Samen op pad: Het was zo leuk om samen de kaart uit te pluizen, nieuwe pistes te ontdekken en af en toe even te stoppen voor een foto met de besneeuwde toppen op de achtergrond.

De sfeer in het dorp

Sankt Anton staat wereldwijd bekend om de après-ski, en dat hebben we geweten! De sfeer bij plekken als de MooserWirt of de Krazy Kanguruh is onvergetelijk. Zelfs als je niet van feesten houdt, is de energie daar zo aanstekelijk dat je vanzelf met je skischoenen aan mee staat te stampen.

Onze favoriete momenten:

  • Lange lunches: In het zonnetje zitten bij een berghut, een grote pan Tiroler Gröstl delen en gewoon genieten van het uitzicht en elkaars gezelschap.
  • De wandelingen: Na het skiën nog even door het gezellige dorpje wandelen, langs de verlichte etalages en de knusse houten huizen.

Travel Journey Moment: Deze reis was voor ons de perfecte start. Samen herinneringen maken in de sneeuw is toch het leukste wat er is? Sankt Anton heeft officieel een plekje in ons hart veroverd!

Een reactie achterlaten

Je e-mailadres zal niet getoond worden. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *